Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hvor mye skal snuppsi egentlig spise til hvert måltid? Blir så forvirret for noen steder står det 12,5%, noen 15% og noen steder 20% av vekten. Og hvor mange måltider bør det deles på? Og hvor mye kan jeg regne med hun har fått i seg om hun ligger 5 minutter ved puppen? Expat eller noen andre... hjeeelp..
25 mai Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hei det med prosent må man sjå vekk fra for det er berre ca gjennomsnittlig.Gutten min er 2 veker.Får tillegg på natt da eg har lite melk.Kl 24.00 drakk han 150 ml.morsm.erstattn.(da mesta nåken gang)Men han åt so lite på dagen pga mageknip da eg hadde spist løk.Tok det godt igjen på kveldsmåltidet tydligvis.Eg holdt på å få sjokk.men mett og god vart han og såv 4 timer før han skulle ha meir mat.Da drakk han `kun` 80 ml. og litt mindre 3 timer etter det og.No har han såvet 2 timer og låg berre 5 min til puppen før han såvna igjen.kan ikkje være rare greina han har fått i seg,men ungen drikk det den vil ha.Såver ikkje so lenge før den vil ha meir. etter å ha lagt kun 5.min v brystet.No har eg pumpa meg slek at eg får tømmt brystna ordentleg,så varmer eg det til neste måltid pluss at eg stimulerer til at melkemengden økes.Ikkje lett å bli klok på kor mykje mat og kor ofte.Min begynner å sutte nåke heise på fingrer og det som er da er det tydligt at han er sulten.Ellers såver han 3-4 timer mellom kvart måltid.Alltid sulten når han våkner igjen.Får han flaske m morsmelk eller m.erstattn.Lager eg alltid 100 ml.viser tydligt når han er forsynt eller vil ha meir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå