Simselimsen Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en ektemann som jeg elsker, og som elsker meg tilbake Jeg har en nydelig datter som jeg elsker Jeg har et guttebarn i magen som jeg elsker Jeg har en personlighet som jeg er ganske fornøyd med Jeg lever et godt liv, som jeg elsker og er fornøyd med Jeg har en kjempesnill svigermor Jeg har muligheten til og gjøre ting i livet mitt som gjør meg glad Jeg føler meg trygg og elsket Jeg føler at livet går rett vei
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 jeg har en nydelig sønn som betyr alt for meg!! =)
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 min herlige mann, min fantastiske sønn, min fantastiske familie og mine gode venner!!! og selvfølgelig pusen min (som er borte for tida)
Stratos med 3 barn Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Mannen, sønnen, familien og venner. Dessuten jobben, et trygt og hyggelig hjem, magen og helsen.
manonym Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Mannen, gutten vår, huset som er på vei, fantastisk familie, og god helse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå