Gå til innhold

Ønsker synspunkter (selv om jeg egentlig har bestemt meg ;-) )

Anbefalte innlegg

Har "luftet" dette jentenavnet i min vennekrets - og ikke fått så mye positiv respons - men jeg har bestemt meg for å kalle babyen for Paula - om det blir ei jente da :-) Hva synes dere om det? Har aldri sett noen som har foreslått det navnet her inne tidligere

Fortsetter under...

liker det ikke sånn ved første "smak" på det.... Men tror det er den typen navn at når man har sagt det noen ganger så liker man det bedere og bedere.

Og ikke så mange som heter det, noe jeg synes er en stor fordel.

Nora var og et navn jeg ikke likte i utgangspunktet, men nå synes jeg det er kjempefint. Tror Paula blir det samme for meg.

Istede for endel poppis navn som man liker første gang man hører dem, for å holde på å bli gal etter 14 dager.

Det er nok ikke av mine favorittnavn, men tror absolutt det er et navn jeg kan venne meg til. Jeg syntes jo at Felix var det særeste navnet jeg hadde hørt da jeg hørte det første gang. Tenkte bare på katter. Men nå synes jeg det er kjempepent, etter at jeg har truffet flere som heter det.

Jeg synes det er bra at du velger et navn du liker, og ikke lar det påvirke for mye av andre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...