Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er så lei av å gå å håpe på at jeg er gravid hver mnd frem til mensen kommer.. Det værste av alt er jo at vi ikke prøver ! Uansett tenker jeg at kanskje.. Men så kommer mensen og jeg blir skuffet. Vil jo ikke være gravid egentlig, men noe i meg klarer ikke la være å håpe... Gleder meg så sinnsykt til jeg skal være gravid igjen = )
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hvis du gleder deg så sinnsykt til å bli gravid igjen, så er vel ikke fremgangsmåten den aller beste, eller...?
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 faktisk får man bedre sperm av ikke å ha så mange utløsninger!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 tja, jeg ser ikke noe poeng i å ha sex generelt, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hvis dere ikke prøver så kan du jo ha sex. Med mindre du kun har sex for å faktisk prøve. Ha sex for sexens skyld, er jo da det er best uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå