Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 er det greit at babyen sitter i vippestolen 2 til 3 timer om gangen? syns det er greit å få litt tid til meg selv og kunne se på tv i fred.
snartmammapåny Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 hehe, dagens tulleinnlegg eller? ingen babyer vil sitte stille i vippestolen i 2-3 timer hver dag... Det må iallefall være tidenes mest tolmodige unge, og emd den tolmodigheten så kan den sikkert ligge fint på gulvet og;)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jøss da har jeg en tolmodig baby...(eller hun var..ikke nå lengre) for hu lå i vippestolen 2,3 ,4timer om gangen og titta på tv hu...eller sov hun sov roligere i vippestolen enn i sengen...men så har jeg en ganske bred,myk vippestol som kan legge ryggen helt flat da. men nå er hun så sprellete at hun aker seg bare ut av den:P men jeg husker jeg var såååååå gla for den vippestole di første måndene ass=D
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 hvis den kan legges helt flat er det vel ikke farlig, men er ikke anbefalt å "sitte-ligge" lenge for små babyer... og er vel ikke helt anbefalt å e på tv i flere timer heller...
Hecam Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 I følge helsesøster her skal ikke barnet ligge mer enn 20 min i vippestolen, Husker ikke helt hvorfor, men det var noe med at de ikke får brukt musklene sine og trent seg opp slik de skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå