manonym Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Inspirert av en annen tråd. Spent på forskjellige meninger=) Jeg mener det ikke er bra! Jobbet i en barnehage hvor en gutt hadde fått magen "ødelagt" av all den knall-sterke maten han fikk hjemme. Skulle sett (og kjent) de skittbleiene... Stakkars sier nå jeg..
Lille søtnos Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Alt med måte. Noen ting skal man være forsiktig med av en årsak, f.eks. salt, men maten kan smake godt likevel. Sterk mat og krydret mat er to forskjellig ting. Mye krydder er jo noe så ufarlig som tørkede urter.
ScaryMama Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Tror ikke det er så mange mennesker som gir babyer mye krydret mat, ikke en gang jeg gjør det;) Han fikk smake bittelite grann, og syns det var godt. Jeg vet at mye sterk mat ikke er bra for magen til babyer, og regner med at ingen kommer til å svare at de tror det heller. Begynner å bli irritert for at man må forsvare alt her inne!
manonym Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Er ikke snakk om å måtte forsvare seg, men jeg lurte enkelt og greit på hva folk tenkte om dette! Siden jeg var ute for den ungen i barnehagen, pluss at jeg fikk det inntrykket av deg at du gav ungen din sterkt krydret mat. Om du selv føler at du "ikke gjør noe galt" om du skjønner så skal du jo ikke trenge å forsvare det. Var bare ute etter andres meninger på dette området.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå