Gå til innhold

Hva slags dyre merkeklær ha du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, verken til mer selv eller gutten. Her går det bla i Hennes og Maurits.

Skrevet

Jeg har Armani, Gucci, Prada, D&G og Versace.

Skrevet

Mener du hvor mange forskjellige merker jeg har i skapet eller hva slags plagg?

Dior- veske, 2 topper, solbriller

D&G- 4 topper

Chanel- treningsjakke, langermet trøye, veske og genser

Armani-3 topper, belte

Moschino- jakke

Versace- 2 topper, armbånd, solbriller

Roberto Cavalli- kjole

Luis Vuitton- 2 vesker

Ralph Lauren- flere t-skjorter, gensere og joggedress

Emanuel Ungaro- skjorte

Aläia- kasjmir genser

Hadde designdilla for en stund tilbake men det har gått over nå. Jeg bruker omtrent ikke de klærne som har store logoer lenger, syns det er litt harry. Noen av de mer anonyme plaggene bruker jeg fremdeles, de sitter veldig pent og er av god kvalitet, men absolutt IKKE verdt pengene! Vet ikke helt hva jeg var ute etter å bevise med mine kjøp...

Skrevet

vis jeg skal skrive opp alle merkene her så blir det en lang liste. har nok mer enn dere bare kan drømme om!! er stadig i paris for å handle inn siste nytt. minsten har også en del merkeklær..

Skrevet

Syns at Kozy traff hodet på spikeren- hva er det du er ute etter og bevise? For et eller annet må det være når noen er så opptatt av å bruke penger på dyre merkeklær. Og nei jeg er ikke sjalu. Kunne ikke brydd meg mindre men det er irritererende med folk som tror at alle andre er sjalu på dem!

Skrevet

"har nok mer enn dere bare kan drømme om!!"

Hohoho:-D

Nå måtte jeg trekke på smilebåndet:-) Jeg drømmer ikke om merkeklær;-) Kjøper klær som jeg liker, og tenker sjelden over hvilket merke det er.

Skrevet

Først tenkte jeg at jeg ikke har noe, for er det noe som interesserer meg midt bak, så er det merkeklær. Men jeg har jo faktisk noen merker når jeg tenker meg om. Alt treningstøyet mitt er stort sett Adidas, Umbro eller H2O. Kanskje ikke det du hadde i tankene, men det er jo merkeklær det også ;o)

Skrevet

Ikke en dritt tror jeg. Er veldig lite opptatt av klær, bare de passer og ser sånn någenlunde ut er jeg fornøyd. Nei, har bedre ting å benytte penger og tid på!

Dere som bruker masse penger på klær og utseende, det er en ting jeg lurer på: Hvordan ser det ut der dere bor? Hvordan bil har dere? Hvor får dere pengene fra? Gir dere penger til veldedighet også?

For gubben og jeg tjener ikke så dårlig, men ett sted går grensen for hva vi kan og vil bruke penger på også! Bare derfor jeg lurer på hvordan så mange andre har råd til dette forbruket. Noe må det jo gå utover vel?

Skrevet

Ikke en damn shit, og d bryr meg mitt i ræva! Jeg bryr meg absolutt om klær og utseende, men ik hva slags merke d er!! Anonym som sier over her; at hun har mer enn de fleste kan drømme om... Ååå gud, så misunnelig jeg er, skulle ønske jeg var deg!!! Eh.... de fleste går vel ik rundt og drømmer om akkurat designerklær...???! haha..

Nei, er d noe jeg drømmer om, så er d nedbetalt lån på huset, og en båt... mmm

:)

Skrevet

Her i huset, eller herskapsboligen, går vi somregel rundt i haute couture. Vi kler oss alltid om før middag. Jeg har en gylden regel om at jeg aldri, aldri henter og leverer i barnehagen i det samme prêt-à-porter designes.

åååå, må stikke, houseboyen kom med lørdagsdrinken min....

todeluuuu

Skrevet

Tjaaaa, skal vi se:

1......... øh, fant ingenting.

Nei har ikke dyre merkeklær jeg, har jo adidas og nike og slike ting, men det var vel ikke helt det du tenkte, for de klærne er ikke spesielt dyre lengre heller. I tillegg til at de er harry. Men har man dårlig råd så har man dårlig råd.

Skrevet

Men var det ikke Piken som passer barn hos deg da? :-)

Skrevet

Ja, jeg skjønner deg godt Fertila. Er vanskelig å holde styr på tjenerskapet i blant.

Skrevet

Ja, særlig når man pendler mellom landstedet, townhouse og villaen ved middelhavet. Har jo selvsagt tjenerskap på hvert enkelt sted.

Åååå, gjett om jeg fikk lyst på å være hun damen nå...haha villa ved middelhavet hørtes utrolig deilig ut nå i regnværet.

Skrevet

av det jeg ceit, null og niks! men minsten har arva en del, og fått en del, så kan jo være noe der... har ikke så veldig peiling eller intr. på mote og merke!

forresten, han fikk en puma shorts og t-skjorte av mamma når hu var i syden, men spørs om den er ekte, hehe :)

Skrevet

Jeg har igrunn bare "designerklær"... Har vel noen ting fra vanlige butikker som Gina Tricot, H&M eller Oasis... Men mest merkeklær... Både til meg og en del til barnet...

Nå skal det også sies at jeg ikke bruker merkeklær for å motbevise eller bevise noe. OG, det er stor forskjell på "logo-flash" og det å bruke klærne pga. kvalitet, fall og søm etc... Det er som regel det som "feller" de aller fleste. Gjerne spesielt de som kjøper fake, er ute etter å kun vise det... Altså, ting står skrevet: GUCCI stort over en lommebok eller hva det nå skal være...

For min del, bruker jeg merkeklær fordi jeg da ikke møter like mange med samme klær for meg, men også fordi jeg generelt finner kvaliteten av disse klærne bedre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...