Gå til innhold

Virkning av Reductil


mamma til to små gull

Anbefalte innlegg

Gjør reductil noe annet enn å minke matlysten og gi litt mere energi??? Brukte de i 1 1/2 mnd. Synes de hadde en kjempegod effekt på sukkersuget og klarte meg derfor helt fint uten godteri. Ikke noe savn i det hele tatt. Nå har jeg ikke brukt reductil på over 1 mnd og søtsuget er fortsatt borte =) Men vekta går ikke så fort nedover lenger da =( Men da har heller ikke tiden strukket til med noe særlig turgåing heller da. Derfor lurer jeg på om reductil gjør noe med forbrenningen i tillegg slik at man går fortere ned, eller er det bare for at jeg ikke har hatt tid til trilleturene mine at vekta har begynt å gå fryyyyyyktelig langsomt ned ( aldri mer enn en kg i uka, som regel bare 500g) Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, de skal sette opp forbrenningen litt-men tror ikke de setter den opp så mye at man raser ned mer enn ca 1 kg i uka, kanskje de gjør det i begynnelsen, men tror det stabiliserer seg etterhvert. Du må også huske på at jo mindre kg kroppen har å kvitte seg med, jo saktere vil det jo nødvendigvis gå. Jeg syns ikke det høres ut som det går så forferdelig sakte for deg jeg - 0,5 til 1 kgs vekttap er akkurat det ekspertene anbefaler som en sund hastighet for at kroppen skal klare holde vekta i ettertid. Så smør deg med tålmodigehet,før du vet ordet av det har du nådd målet ditt om du holder dette tempoet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet jo egentlig at det er best å gå ned veeeldig sakte for å klare å holde det der... Så lenge det går nedover så bør jeg jo være fornøyd. Er bare at det er 20 kg igjen som skulle vært borte.... Skal prøve å få gått noen turer igjen til uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får til det du vil vettu:) Vet d kan virke som at -20kg kan virke som laaaaaaangt fram i tid nå, men plutselig er du der, og da er alt slitet verdt det! Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...