Gå til innhold

Sykehuset Levanger - har de trådløst nettverk der? Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Jeg spurte på omvisninga, men jordmora visste faktisk ikke hun.. Hun begynte bare å snakke om at vi må konsentrere oss om babyen og å hvile og bla bla bla.. greit det, men et døgn har 24 timer, og spesielt barnefar kunne tenkt seg litt surfing innimellom. Skal ha med pc`en uansett for å kunne overføre bilder og videosnutter.

Er det noen som har vært på Sykehuset i Levanger som VET om de har trådløst nettverk?

Takknemlig for svar =)

Fortsetter under...

Takk for svar ;-)

Mange har med seg lesestoff fordi tiden kan bli lang når babyen sover, så om vi velger litt pc-bruk i stedet for det er vel ikke det såå sært vel? Er jo ikke snakk om å bruke halve dagen heller..

Er førstegangs vi da.. vet ikke hvordan alt blir vi =)

Annonse

Ja ikke sant? Kan altså være greit med bittelitt syssel innimellom dersom dagene går på den måten =) Gleder meg til oppholdet på sykehuset jeg, kommer til å velge barselshotellet og skal kooooose meg gjennom dagene ;-)

Hvorfor er det særere å ha med seg laptopen enn en bok eller iPod?

Barnet er jo ikke våkent 24 timer i døgnet akkurat, og da går det jo ann å f.eks redigere bildene man har tatt av den lille, eller sitte på BIM ;-)

Folk må jo få velge selv hvordan de kobler av.

Er LITT enig i at det er sært å ha med PC på sykehuset, men en del uenig også. For som noen sa - hva er egentlig forskjellen på det og ei bok?

Jeg har i alle fall forståelse for at dette er en bra ting hvis man er innlagt litt over tid, og ikke bare et par-tre dager i forbindelse med fødsel.

Jeg må jo legge til at jeg leste to tykke bøker sist jeg lå på barsel! Babyen bare sov og sov og jeg skulle jo også hvile. Hadde ikke all verden med besøk så da ble det en del tid til overs ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...