*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Katten vår har fått 2 jente kattunger..de er snart 3 mnd og vi har enda ikke funnet på noe navn..*fantasiløse* har dere lyst å komme med forslag? Alt taes i mot med takk!! =))
mamman te JM og M Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 har hatt to katter!! den ene var så blyg da vi fikk han at han fikk navnet BLYGEN!! :) den første katta mi het ALF, etter den serien på tv!!! etter at sesam stasjon begynte ble det alfa!! :) tihi, men han lystra det navnet å!!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Akira:) alltid ville kalt kattepusen min for det
nettie med 4 små Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Vår lille pus heter Klumpen, andre navn: Simba, Tiger, Minni, Lillepus, Mario, Rambo, Mio (kattenavn som er brukt på puser mamma&pappa har/hatt) Prikken, Nala og der stoppa det:p
nettie med 4 små Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Leste nå at det var jentepuser hehe men hvis du søker på Kattenavn på nettet får du opp mange sider med forslag..
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Hehe..klumpen ja..det kaller sambo bebisen vår for...hihi..Takk for fine forslag =)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Ronja heter katten vår! Hun er lita, langhåret, og flerfarget! og skikkelig RØVETE!!! hehe..
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har bestemt at vi skal kalle vårt neste marsvin for Swiffer. Ikke glad i katt jeg da, men navnet fungerer kan vell gå like godt der Er jo bra typisk at en ikke kommer på noe navn når en trenger det.
Leddgikt Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Har hørt anbefalt å gi dem navn med "s" for lokkingens skyld.. De skal reagere bedre på det. Ei venninne hadde en katt som het Pluss. Det syntes jeg var søtt...
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 Ja! Takk..Pluss og Minus blir det..haha...*ler* Takk for hjelp!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 jeg har aldri hatt en katt med s i navnet, og de har alltid lydd navnene sine... vi har 4, og de heter julie, thomas, beanie og odo. kanskje en ide å kastrere kattene hvis du har tenkt å beholde dem.. ellers kan det bli mange mange kattunger etter hvert:)
*Vi blir 5* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2007 Både mor og barn skal steriliseres...akkurat disse kattungene var planlagt da,men skal ikke ha flere..Holder med 2 tornadoer i hus =)) Ang s i navnet,litt rart egentlig,tilfeldigvis har alle kattene mine hatt s i navnet..Men men..vet ikke om det er noe i det. Mammaen heter Lise. =) Kan jo være, vi lager jo sånn pus lyd med masse sèr når vi roper per på dem..Jaja. Så gøy med 4 katter da Mvjnz!Jeg elsker katter,kunne ikke tenke meg en hverdag uten de,er jo så koselig!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 jepp, kjempekoselig med 4:) men var ikke helt planlagt egentlig.. jeg hadde 2 og typen hadde 2 og så flyttet vi sammen... typen var skeptisk til å ha 4, men jeg lovet å ta hovedansvar for kattedoen og da godtok han det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå