Gå til innhold

Bobler i magen?!?


80-modell m guttebaby i magen

Anbefalte innlegg

er i uke 11 og noen ganger syntes jeg har kjent sånn rar bobling i magen.. kiler liksom.. artig følelse, og jeg liker å tro at det er den lille som jeg kjenner tegn til.. flere som har kjent lignende? Sist jeg var gravid kjente jeg ingen ting før spark i uke 17, men da kjnte jeg nok ikke så mye etter som nå heller tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:0)

Jeg kjenner også den der gode herlige boblingen, og er ganske sikker på at det er den lille jeg kjenner. Jeg er 12 uker på vei i morgen og kjenner igjen denne bobligen fra mine forrige svangerskap...

I mitt siste svangerskap ble jeg så overrasket over hvor tidlig jeg kjente denne boblingen, og skrev ett innlegg om det her inne og fikk da til svar at det kunne ikke være den lille jeg kjente iom at jeg var så lite på vei.

Men så ble dette bare sterkere og sterkere og ble mer og mer sikker på at det var det jeg kjente iom at det var den samme boblingen som bare ble kraftigere.

Så det jeg vil si til deg er at det er nok fult mulig at det er den lille du kjenner:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 12 uker på vei i morgen. Tror det er babyen jeg kjenner innimellom. Spesiellt når jeg sitter rett opp og ned. Er barn nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...