Gå til innhold

Hva spiser dere på fredag eller lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker farris og spiser frukt om jeg skulle ønske noe;) Så her er jeg like sunn hele uka gjennom. Dette er faktisk en veloverveid avgjørelse, har erfart at hvis jeg innfører en vane om en fast dag i uka jeg skal kose meg, så blir det bare en unnskyldning for å skeie ut flere dager i uka. Så her unner jeg meg bare no ekstra om det skulle være en anledning i form av bursdager e.l. Det er faktisk ikke så vanskelig, det var bare bli mentalt innstilt på at kos er ikke synonymt med mat. Men hender jeg tar et glass vin eller to da, det skal sies;)

Fredag spiser jeg en lett middag sånn at jeg har kcal til gode, så drikker jeg to glass vin og spiser 50 gram superchips.

Lørdag passer jeg kcaloriene frem til klokken er 18. Da er det helt. Så spiser jeg det samme som de andre til lørdagskos, pizza, taco, smørbrød etc. Spiser og litt superchips, en liten sjokolade og drikker et par glass vin. Vanligvis så lander jeg på ca 2000 kcal på en lørdag, men har og vært opp i 2500. Men dette har jeg laget rom for ved å spise 1250 kcal resten av uka (også fredag). Men er jeg veldig sulten en dag spiser jeg ei skive ekstra. Det er jeg som er sjefen her, ikke maten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...