Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har sett instruksjonene, men kan noen forklare meg det? Evt hvilke andre stillinger kan man bruke på 7 uker gml baby?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hmmmm, har aldri brukt den stillingen, men vil tro babyen skal sitte i froskestilling. Dvs skreve med beina slik at h*n sitter med knærne høyere enn hoftene. Det er jo det som er beinstillingen for de andre posisjonene, og det beste for babyen. Har brukt bare hug-hold fra hun var ca 8 uker jeg. Hun er veldig sterk i nakken da. Du kan jo bruke den og evt støtte opp hodet med ett av sidestykkene, sånn som det er avbildet. Jeg pleier å gjøre det nå når hun sovner (er 11 uker)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Den har vi prøvd ja:) men "alle" sier at de ikke kan sitte med beina ut så tidlig?
jippii Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 jeg begynnte å bære da prinsessa var 6 uker gammel...og fikk da beskjed om at hun skulle sitte med beina i froskestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå