Gå til innhold

Hva synes/tenker dere om nicket over dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden vi har hatt mange sånne tråder her inne så skjønner dere hvordan det fungerer.

Får bare vente på at noen melder seg frivillig til og være første dame ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.. Æ faktisk hate anonym ;o) hehe Blei æ først no?

Skrevet

Nei! fjaaan åsså.... Men ho chanzei har æ skikkelig sansen førr :o)

Skrevet

smile:o) høres ut som ei trivelig dame i følge nicket, men nokså munnrapp i forhold til hva hun skriver =)

Skrevet

Vet ikke om jeg har sett så mye til Sirkeline24 og Annamin her inne.. Men sikkert en trivelig jente=)

Skrevet

Sirkeline var navnet på hesten til venninna mi, og Annamin var kjempekoselig:)

Skrevet

Svingstang høres ut som ei aktiv og sporty jente :-)

Skrevet

Svanine minner meg om en foreldreløs svanunge som ble adoptert av noen mennesker der jeg kommer fra, stod i lokalavisa og greier og ungen het "Svanine"

Pent og poetisk.-), sikkert det samme som nick.innehaveren;-)

Skrevet

oslomor forbinder jeg med en kafe mamma. ser for meg at babyen har stokevong og spiser boller på en av oslos mange kafeer..tihi

Skrevet

Hihi. Skal vi gå på kafé og skrive dikt?

Skrevet

OsloMor..... hmmm. Tror hun er tobarnsmor av en eller annen grunn. Høy og slank med kobberfarga hår, grønne øyne. Egentlig en evig student, men har vært hjemme med små barn noen år!

Skrevet

Hefalomp er jo et utrolig nydelig dyr da, hehe Så jeg tenker god og søt og myk :o)

Skrevet

Haha. ser jeg misforstod overskriften litt... :)

Hva jeg tenkte om hvem nicket var, tenkte jeg da, men hva jeg synes.. OsloMor, aner ikke, har ikke sett så mye til deg. Men siden du tenkte så poetisk så tror jeg du er litt romantisk og god!

Skrevet

Maja er søtt, ser for meg et sjarmtroll med lyse krøller.

Malathiel... lurer jeg på om er noe funnet på for anledningen eller om det er et navn...

Skrevet

Hefalomp og Natanielprinsen...hm...skal vi se...to skikkelige godklumper:)

Skrevet

Funnet på for anledningen, hehe...

Skrevet

nesten som mitt: januarjenta vår:)

januarjubel!-fikk januarjente: tipper du er en ganske almidelig jente...mellom 26 og 32 år, vanlig yrke: sykepleier feks. nicket sier mye: fikk en jente i januar...jubel og kjærlighet:)

Skrevet

Januarjenta vår et helt greit nick som sier når jenta ble født, men har sett mer kreative nick her inne da. Men tenker personen bak nicket er snill og veldig glad i januarjenta si.

Skrevet

Kengumamma og lille - tenker på en god mamma med sin lille baby, bærende først inne i magen og nå utenpå. Koselig nick.

:)

Skrevet

Lille Smurfen er råklut! Kan være noe med at jeg alltid har likt smurfer:)

haha leste over nå...råklut..hehe

Skrevet

Molait... hmmm første som slo meg var en drink. Vet ikke jeg...

Anonym hopper vi over for den sier vel sitt.. hehe

Skrevet

forkortelse for tine kefir melk??

Skrevet

Jeg tenker en jente som er livlig og med humor, syns det var et koslig nick:) Kanskje hun er glad i nøttepålegg på skiva, hehe jeg fikk i alle fall assosiasjoner til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...