Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Livet hans er jobb....jobb og ...jobb!! Ikke tid til meg eller lille gullet. Han er snill og god men sta og setter tydeligvis jobben høyest. Ok, vi har et fancy hus og stort lån...men noe er viktigere...familien!?! Han sier bare...jeg må jobbe slik at vi kan bo i et slikt hus...tenker ikke på oss føler jeg da. For litt dårlig samvittighet for å si dette...han er jo verdens snilleste mann. men....det plager meg...arrrh:-(
Maribella Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Huff jeg skjønner deg godt=( Kan du ikke prøve å komme opp med en løsning da? Kanskje han kan ha hvertfall en dag i uken han kommer hjem tidlig og konsentrerer seg om bare dere? Ha fri i helgene uten noe jobbprat? Nå vet jo ikke jeg hva slags jobb han har, men er det ikke mulig å være litt fleksibel?? Klem.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Reiser..offshore. 5 uker på når det står på som værst! Ikke så lett å ta en dag fri når man er langt uti på havet lisom....:-) HI
manonym Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Men om han reiser offshore så har han vel flere uker fri hjemme da vel?? Mannen min er 4 uker på jobb på båt og 4 uker hjemme.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Har en som jobber også masse. Han jobber dag,kveld og natt + litt fri,men da jobber han også. Han elsker å jobbe og sier at han trenger pengene (men di ser eg aldrig noe til) vi bor i leil,men på jakt etter hus Hadde vi bare bod i drømme huset og eg hadde set noe til pengene hadde eg blitt glad.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Har en jeg også. Han er revisor og jobber nesten døgnet rundt fra januar til juni. Når han ikke jobber spiller han fotball i 3.div og er med på bedriftslaget, eller er på trening. Så han ser jeg ikke mye til nei. Så sitter her med ei på 5 og en på 7 uker da... Pisslei!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 joda, han har som oftest 3 uker fri...meeen er travelt alikevel å være mye alene med en baby:-) meeen, jeg hater å klage..han jobber jo slik at vi kan bo i drømmehuset vårt her:-) HI
manonym Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Selvfølgelig er det travelt å være alene med en baby=) Men prøv å ikke stress. Om du er lei en dag så la alt husarbeid osv ligge og bare kos deg med babyen din! Det gjør jeg om jeg har en litt lei-periode. Mannen min er også nødt til å ha den jobben han har, ellers hadde ikke vi hatt råd til å bygge hus. Men så synst jeg også det er godt når han reiser ut på jobb=) Godt når de reiser, godt når de kommer igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå