Gå til innhold

Beste tips for og få bort "sideflæsk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har masse på sidene og litt bak på ryggen,, ønsker så gjerne og få det bort. Hva er mest effektivt for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sideflesk, bakflesk, framflesk......

VRÆÆÆÆÆL, her er det overalt.

Sorry, ikke noe tips, bare dytter litt :-p

Skrevet

:-)

Gå masse turer, trene kondisjon i tillegg til styrketrening. Jogging er jo og kjempeefektivt. En venninne av meg har fått sånne elektroder (hvet ikke hva d heter) som trener og strammer opp, funket kjempebra på henne vertfall.

Skrevet

Det var en gang noen som sa at man må ta sit-ups fra side til side, men jeg vet ikke om det stemmer. Har nemlig ikke orket å prøve ennå:-/

Skrevet

Spise sunt, ofte og lite, amme mye og trimme!

Skrevet

Spise sunn mat i moderate mengder og bevege seg!! Øvelse side: ligg på siden, og løft overkroppen opp og ned, slags sit ups på siden liksom. vanskelig å forklare.. Vet ik hva den heter.. Du kjenner at d strammer på siden. d beste er repetisjoner av serier; eks 10 ganger 3(10 situps, pause, 10 sit ups, pause osv

Skrevet

Den beste måten å bli kvitt "the lovehandels" er å jogge...Jo lenger man jogger med en jevn puls, jo mer forbrenner man :-)

Skrevet

Jeg har tatt av ørten kg(!) tidligere, og jogga 3-4 g i uken, hadde litt "håndtak" uansett jeg.. Samma hvor tynn jeg ble :/

Skrevet

rokkering er veldig bra!!!

Skrevet

prøv bailine....hehe

www.bailine.no

Skrevet

Svett i minst en halvtime. For å stramme opp gjør vel bl.anna div. sit ups bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...