Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 vi heter selv Tom og Trine (he he) , så noen orginale forslag her?? Tomine er et navn jeg har vært inne på , men pappa'en er ikke helt enig. Hva synes dere om Madeleine?? eller Charlotte?? Karoline? Noen forslag til dobbelt navn her?? Dette er navn som ligger litt i slekta også Takker og bukker for innspill
Sentralstøvsugeren Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Sikkert greit med et navn som ikke begynner på T da:):) Madeleine er veldig fint!
prebs Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Tomine er kjempefint. Ellers liker jeg Thale veldig godt. Det er gøyalt å bruke T når dere begge har navn på den bokstaven. Dine forslag rangerer jeg slik: 1. Karoline 2. Charlotte 3. Madeleine
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 hehe.. Vi har begge navn på k, så vi ble enige om å styre unna den bokstaven. Mest for da måtte alla hatt k-navn, kan ikke ha 3 k-er. men d slipper du heldigvis. Madeleine er kjempe fint. Ellers; Charlotte Karoline
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Tiril og Tomine er mine favoritter på T.
Lene J Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Thelma Telma Tilde Taran Trude Tanja Terese Tiril Tyra Tora Tuva Madeleine Terese Madeleine tonett Tone Charlotte Tora Karoline Tuva Madeleine
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Fine jentenavn på T: Thale Thea Tilia Tine Tiril Tuva Synes særlig Tiril er fint! Liker også Karoline. Charlotte er ok. Ikke så begeistret for Madeleine. Noen forslag til dobbeltnavn: Thea Karoline Tilia Charlotte Tuva Karoline
OhMyGod!!! Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Tora er fint:) kjenner ei som heter det, veldig kreativ og søt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå