Gå til innhold

Noen som har MEDELA SWING ELEKTRISK BRYSTPUMPE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med min! Skånsom, effektiv, enkel i bruk og tar liten plass. Men jeg har aldri prøvd håndpumpe, så jeg kan ikke gi deg noen sammenligning.

Skrevet

Takk for svar :o)

Treg? Nei, vanskelig for deg å svare på siden du ikke har prøvd håndpumpe...

En som nevnte at hun syntes den var veldig treg, men uansett går det sikkert fortere siden jeg kan pumpe og amme samtidig (noe jeg ikke klarer med håndpumpen)...

Skrevet

Jeg synes den er veldig god, og slett ikke treg. Har ikke prøvd håndpumpe, men pumpet masse på sykehuset med sånne digre pumper, og synes den er nesten like effektiv som de var. Jeg anbefaler den til alle som spør.

Skrevet

Så bra! Da blir det nok en sånn en :o)

Skrevet

Jeg har ikke noe stort referansegrunnlag for jeg kjøpte min Medela Swing rett etter fødselen og har aldri brukt noen annen pumpe, men jeg synes den er knall! Den har to faser, justering av styrke, og er enkel å bruke og rengjøre. Jeg pumper hver kveld mens jeg ser på TV:)

Skrevet

Jeg fikk låne Medela fra sykehuset, da lillegutt ble skrevet ut måtte jeg kjøpe meg egen pumpe. Kjøpte da Avent - CRAP!!!

Så jeg kjøpte Medela Swing og skjønner nå hva en god pumpe er :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Er den forresten grei å rengjøre?

Skrevet

Ja, det syns nå jeg ihvertfall. Putter det i oppvaskmaskinen eller sammen med flaskene i sterilisatoren :-)

Skrevet

Takk for tips om denne pumpen,har gått lenge og tenkt på hvilken pumpe jeg skulle kjøpe,nå har jeg bestilt denne:)

Skrevet

Jeg har en avent håndpumpe og en medela swing, medelaen er helt fantastisk bra, anbefaller den veldig

Skrevet

da er det sikkert min som er dårlig.... fikk glatt ut 200 ml på en side på sykehuset sin pumpe, men med medelapumpa får jeg til sammen 20 ml på begge sidene om jeg er heldig.... er det for sent å klage nå etter å ha hatt den ett halvt år? kosta tross alt godt over 1000 kr, og har knapt brukt den fordi jeg var så misfornøyd.....

Skrevet

Har du rengjort den? Min pumpet tregt en stund, men skylte motoren med grønnsåpevann og da var den kjempe god igjen. Står i bruksanvisningen hvordan du gjør det...

I begynnelsen glemte jeg å trykke på knappen for hardere vakum, og skjønte ikke hvorfor det gikk så tregt...Men da jeg fant ut hva den knappen var for så gikk det et lys opp... (ammetåke!!)

Skrevet

kanskje det, er vel verdt ett forsøk. fikk melk i slangen første gangen jeg brukte den, og har vel aldri helt vist om det va jeg som ødela den, el om den bare var dårlig i utgangspkt...

Skrevet

Jeg har kun hatt den pumpa,så jeg kan heller ikke stte den opp mot noe annet.Men jeg syns den er helt fantastisk-hadde aldri klart meg uten den.Den starter pumpinga med vibrasjon for å stimulere,og du kan justere hvor hardt den "suger" noe som er veldig bra ettersom at brystet/knoppen er øm til tider.

Du får melk i slangen hvis du lener deg langt tilbake unde pumpinga eller holder flaska på "rygg".Da må du stoppe med engang og rengjøre og tørke slangen,hvis ikke kan den bli ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...