Caelyn Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg maser og maser og maser Kjeder livet av meg her hjemme siden jeg må ta det sånn med ro.. *Tramper litt* DATO OG TID ER ENDRET FOR TREFF!!!!! Ny dato er ONSDAG 27. juni Klokka 13:00 (IKKE 14:00) Da håper jeg dere har mulighet for å komme: Fødeklare-May(10.07.07) sarhann linka1 Barn den 6 august-07. (om du har tid) Lucky!! (om formen tilsier det) Ziba er seff hjertelig velkommen, men bare om du har en veldig god dag og har lyst =) (*Være streng*) Andre Eikerværinger er også velkomne!
Caelyn Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 Bare poker innom og sier at jeg har byttet nick Er fortsatt Datanerd, men ikke i like stor grad *knegg*
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hvorfor er alltid treffa på dagtid? Det passer utrolig dårlig ettersom jeg faktisk jobber 100% enda...
Caelyn Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Det er rett og slett fordi det var det som passet oss andre best dessverre. Siden vi alle enten var sykemeldt, ikke i jobb eller i permisjon. Sett gjerne opp eget treff litt senere på dagen/kvelden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå