Gå til innhold

Nå er jeg sikker på at det er jeg som er moren;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nikolai ligner sånn på pappaen sin og ikke så veldig mye på meg. Men i dag har jeg funnet ut at det må være jeg som er moren. Jeg elsker sterk mat, kan gjerne snackse på chilipepper og rå løk var det eneste jeg ville spise som baby utenom mm.

I dag etter at Nikolai hadde spist middagen sin så var han mer sulten. Jeg forsøkte med et fruktbeger men det var nekt. Det var tydelig at han ville smake på min mat- Schezuan kylling. Han fikk en bit og elsket det! Så der satt han blid og fornøyd og spiste bambuskudd med chili og hvitløk he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjekt å endelig få det bekreftet tenker jeg;)

Skrevet

Haha... Jeg var ikke et sekund i tvil!

Har du prøvd thaimaten i dag?

Det virker som den er litt "spicet" den også, iallefall i forhold til de andre glassene:)

Skrevet

Jepp! Det var den han hadde spist på forhånd. Neste gang tilsetter jeg litt pirri pirri så blir den enda bedre;)

Skrevet

Men han digget den altså, så vi må nok til sverige!

Skrevet

Bør man ikke være forsiktig med å gi barna sterk mat da??? Vet om en gutt som ble helt ødelagt i magen fordi han fikk mye sterkt krydret mat hjemme. De har jo veldig sarte mager..

Skrevet

Riktignok er jeg MEKTIG SULTEN nå, men ble litt besatt av tanken på Schezuan kylling.

Kunne du tenke deg å dele på godsakene :-), dvs. HVOR kjøpte du det?

Halvfabrikata, hjemmelagd 100 % eller takeaway?

Blir sevsagt KJEMPEGLAD for svar:-)

Skrevet

ehh... hva med resten av verden? De spiser jo en del sterkere mat enn oss

Skrevet

Ha ha, halvveis selvlagd, med litt hjelp fra uncle ben's;)

Vend kylling i potetmel, stek, tilsett wok grønnsaker også ha på schezuan sursøt saus. Tilsette litt hakket chili og frisk koriander til slutt. Namme:)

Skrevet

Nikolai tåler det sikkert så godt fordi han har fått store doser chili gjennom morsmelken i mange måneder allerede:)

Skrevet

Kult =) Smurfen mi kan ikke fordra de ferdige middagsglassene, enten de er fra småfolk, nestle eller hipp. Kun hjemmelaget og godt krydret mat som gjelder her.

:)

Skrevet

Tusen takk, det skal jeg lage!!

Høres såå godt ut, gjør ikke noe at man kan få litt hjelp av Uncle Bens heøller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...