Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 har en følelse av at du vil like denne sammeligningen:) amazonenes dronning: Svevende kommer hun ut av tåken, vuggende hofter,suggerende blikk. Ute av stand til å stå imot finner du deg selv liggende hjelpeløs i hennes armer, puster henne inn til du kan føle henne i dine årer. Hun biter deg forsiktig som for å se hvor mye smerte du tåler, kysser din glatte hud,lar leppene gli sultent nedover. Med en tunge som allerede har mistet sin tålmodighet, slikker hun en sti over huden din som hun følger med sin hånd. Hun skriver sin lengsel på din hud for så å lese det gang på gang, lukten av hennes lyst sender deg inn i en tilstand av eufori. Inni hennes kropp som det fineste kunstverk, føler du sjelen ivre etter å forlate kroppen din. Hjertet ditt banker seg vei ut av brystet, du vet ikke om det er dær lengre, går deg vill i hennes irrganger. Med ett blikk som sier jeg kan gi deg nytelse du bare har kunnet drømme om, senker hun sine lepper ned ditt sverd, og med ett opphører verden å eksistere. *rødme*
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Wow! Takk skal du ha! Jeg hadde tenkt å spørre deg om jeg kunne få lese det, men lurte litt på om jeg ikke hadde lest det før. Lå det på hjemmesida di, mon tro? Jeg rødmet nesten litt selv nå, og gubben skal i hvertfall IKKE få lese det. He he. Du har et utrolig ekspressivt språk til å være så ung som du er, men jeg tror det kommer av at du ble såpass godt kjent med deg selv så tidlig som du gjorde. Du virker utrolig kreativ,- stemmer det? Takk igjen! Jeg beundrer deg virkelig for at du er så fryktløs! Leser du mye lyrikk også? Det virker sånn på meg.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 ingen årsak:) tenkte på deg når du snakket om amazone og alt det der:) tror det kanskje gjør det, har noen på hjemmesida mi også har jeg en del "mørkere" som ingen noensinne har lest ..slike som er så mørke at man egentlig skremmer seg selv litt:) vet ikke om jeg er kreativ, liker å tro det og har ofte ord som skal ut og noen dager virker det som om de bare flyter ut av fingrene mine i en jevn strøm:) jeg leser mest slike husmorserier hehe, du vet sånn om bondedøtre i gamle dager osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå