lille-my *mor til Agnes* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vår datter har vært - og er vel fortsatt - veldig glad i pupp, men har vært relativt grei å få i annen mat frem til nå (begynte med smaksprøver da hun var 5 1/2 mnd gammel). Nå virker det imidlertid som hun ikke vil ha grøt og middag lenger; det eneste som går greit å få henne til å spise er brødskive med leverpostei. Prøver å blande ulike fruktpurèer og fruktmoser i grøten, men det hjelper ikke stort. Hun har lagt godt på seg hele veien, så det er antagelig ikke noen krise, men litt slitsomt da hun som kompensasjon for manglende matinntak på dagen er våken flere ganger om natten for å få bryst... Noen som har liknende erfaringer og som kan komme med noen gode råd?
lykkeligmor:) Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hei! Vet ikke hvor mye det hjelper, men gutten min (9mnd.) har alltid vært kjempe glad i mat, og plutselig her for tre uker siden, bare streiket han helt, bare brød ville han ha. Men nå siste uka er han tilbake til normalen igjen, så det kan jo hende det bare er slik de gjør iblandt? Er jo mange barn som blir veldig "ugreie" rundt 8 måneder, er det ikke? Leste det et sted i hvertfall, og når min var 8 måneder var han helt umulig, når det gjaldt mat, søvn, aaaaaaalt.. Det går seg sikkert til:) Jeg lot han bare spise det han ville jeg, for han var jo veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå