Gå til innhold

Jobb..litt fortvila no..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så forbanna på jobben..

Jobber som renholder, og tror du de viser noen hensyn?

NOPE! Her må jeg gå, inn på labroiatorier med radioaktive isotoper, ikka at jeg jobber med de, men jeg befinner meg i samme rom, noe som kan bli skadelig for min og spirens del hvis vi blir utsatt for strålinger... De kunne valgt å plassere meg et hvilket som helst annet sted, men neida..her må jeg gå... Er også forsking der på andre bakterier og virus... Blir helt på gråten jeg... Hva skjer om jeg ender om med at spirer min blir full av skader pga dette?...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hørt om svangerskapspenger? Om ikke arbeidsgiver tilrettelegger for deg har du krav på dette, om jobben kan gi skade på deg eller fosteret under graviditeten. Det virker på samme måte som sykepenger, men det er jo ikke du som er syk, og da slipper du ev å bruke opp sykepengepotten, om noe skulle skje senere eller etter graviditeten. Snakk med Lege eller jordmor med en gang råder nå jeg deg til... Kanskje arbeidsgiver får ut fingeren da, og tilrettelegger for deg;-) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du skal få deg en sykemelding eller at lege skriver et brev til sjefen din om tilrettelegging av arbeidsplassen... stå på kraven dine,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har store planer om å gå til sjefen på mandag.. Foreløpig har jeg bare diskutert dette med noen idioter av arbeidsledere.. De skjønner jo ikke en ting.. Trangsynte tullinger er de.. Vet dere hva de svarte meg med idag da?

 

"men dette er jo ikke noe du bare kan bestemme, du er satt opp der og der skal du være..."

 

HALLO?

Og i tillegg kjenner jeg hormonene mine koker over på humøret mitt idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...