Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 venninna mi fikk beskjed om at kunne begynne med det når poden var ca 5 mnd.. men ikke lenge om gangen da! 10 minutter kanskje. i sånn babystol. Litt usikker på hva jeg syns selv.. derfor ville høre med dere.. Min er 5,5 mnd.. prøvde her om dagen i 5 minutter kanskje.. ( støttet opp med dyne) ( han er også veldig "sterk" i kroppen..) Han likte å sitte litt sånn.. men ble fort sliten da..
harengutt Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hvis han er 5,5 mnd. og sitter ikke selv og må støttes opp med dyne så er han nok ikke veldig sterk i kroppen! Som du sier så ble han sliten og da sier han vel i fra når det er nok.
ScaryMama Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vil tro at de fleste babyer godt kan sitte litt i stol når de er 5mnd. Nikolai satt første gang i høystol på restaurant da han var 3,5 mnd. og likte seg godt. Men han satt ikke lenge, 10 min. eller noe sånt. Da han var like gammel som din lot jeg han sitte lenge i høystol siden han satt alene på gulvet allerede da. Jeg vet ikke hvordan det er med gutten din men du merker sikkert på han hvis han ikke har det behagelig eller mistrives.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Min helsesøster sa at de ka sitte i høystol i korte perioder fra 6 mnd... Er veldig populært her i allefall:)
hårsår Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Når jenta mi var 6 mnd lot jeg henne få sitte under måltidene. Hun har alltid vært sterk i nakken og robust i kroppen, men vi har likevel vært forsiktige med å belaste ryggen hennes for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå