Gå til innhold

Kan renselsen ta seg opp igjen etter 4 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 4 uker siden jeg fødte og plutselig blør jeg mer enn på lenge igjen, er det normalt? Har blødd hele tiden da og blødde lenge med de forrige ungene også, men blir likevel litt engstelig for om noe kan være galt... Blør ikke friskt blod da, det er brunt, men siden jeg engster meg litt og går og kjenner etter synes jeg at jeg kan kjenne littegranne mensmurring i magen.

Vær så snill å ikke fortell meg at noe er galt og jeg kan vente meg blodstyrtning, utskrapning, infeksjon og fandens oldemor da, jeg er alene med alle tre ungene i kveld.. Kan ikke noen fortelle meg at det er siste innspurt av renselse, at de har opplevd det samme og at det snart gir seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil tro det bare er siste innspurt av renselsen. Jeg fikk noe lignende noe etter ca 3 uker, da løsna visst skorpa etter morkake eller noe sånt og jeg blødde plutselig igjen, skjønte ingenting men det var visst helt ufarlig. Det er sikkert det samme med deg, men om du har vondt bør du jo kontakte lege. Littegranne murring er sikkert ok :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg hadde faktisk sluttet å blø da renselsen plutselig starta igjen (var først usikker om det var mensen, men fant ut at det var renselsen)...kan f.eks. være at skorpa på morkakesåret i livmora løsner, noe som skal skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...