Gå til innhold

hvilke leker har deres 5-7mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa virker som hun er lei av lekene sine. har en del kosedyr, spilledåser, rangler, biteringer, babygym og plastikkleker som hun kan holde i hånda. hvilke leker kan jeg kjøpe som stimulerer henne? hva synes deres babyer er underholdene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, Marius er nå 7 mnd og har nylig fått en ball som er ca 10 cm i diameter, og den liker han veldig godt å leke med. Problemet er jo at den forsvinner så lett, så det er best at noen leker med han med den. Ellers liker han godt å bite i ting som ikke er ment å være biteleker, som hårbørsten sin(den har sånne gummiknotter på håndtaket, noen tynne plastfisker som er for større barn å fiske opp fra vannet osv).

Kanskje du bare kan gi henne noe fra kjøkkenet som er ufarlig og leke med, en slikkepott eller sleiv eller noe? Tror ofte at det er interessant bare fordi det er nytt.

Eller så liker han godt å taste på tastaturet mitt, leke med headsettet eller spille på pianoet. :)

Skrevet

Nikolai har med leker enn noen annen baby jeg vet om, men det som er mest interessant å leke med er aviser, dvd'er, cd'er, fjernkontroll, stikkontakter, ledninger og smykkene til mamma;)

Skrevet

vi har et krabbespeil, en fisher-price lastebil med buldrende lasteplan, en telefon som lager lyd, en brusflaske med litt brus i, en rangle, en bamse med forskjellige lyder og stoffer samt en syletøyplastikk greier som jeg har puttet litt ris oppi og teipet igjen.

krabbespeilet og lastebilen er store favoritter her.

Skrevet

Christina er 8 mnd da....men hun har babygym (men den driter hun i nå hehe) ellers,biteringer og slike ting...hun liker best fjernkontroller og tom esker!!! ingem tvil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...