Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 er det bare min som er flat i bakhode? så en annen baby her om dagen som også var veldig flat i bakhode.. så da tenkte jeg kanskje det var normalt og at det kanskje rettet seg og ble mer rundt når de begyner å sitte og ikke bar ligge på ryggen...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har så langt tilgode å se en baby som er det. Manglende hår i bakhodet ja, men ikke flat... Men jeg vet ikke om det er normalt, skulle jo egentlig tro det, siden de er så mye og ligger der hele tiden?!
mumbo Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Tror ikke det er uvanlig, og det går seg til etterhvert som de ligger mer på magen. Pass på å legge babyen ofte på magen, det hjelper.
Sylteflesk Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Vår datter er flat i bakhodet fordi hun lå veldig mye med hodet til én side da hun var helt liten, og i tillegg sov hun veldig mye de første månedene (prematur). Vi har fått oppfølging av fysioterapeut pga dette, og hun sier det vil rette seg ut etterhvert. Jenta er 7 mnd nå, men er fortsatt temmelig skjev.
LisaColli Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 så hvis de blir flat går det seg til etterhvert? stesøstra mi på 27 har HELT flatt bakhode fordi hun lå så mye på ryggen da hun var liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå