Lily* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Noen som vet hva erytocytter(ikke sikker på skrivemåten) er, eventuelt har det...hva sa din lege? Er det farlig? Hva er verste fall liksom....?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 erytrocytter er røde blodlegemer, og derfor ingen sykdom i seg selv.
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Sa legen noe om kva antistoff? Eg har irregulært erytrocyttantistoff. anti c og anti E. Har du blodtype arket ditt? Står på det! Du er nok henvist til sykehuset i ditt område, og vil gjennomgå blodprøver og ul oftere enn andre! Høres dette rett ut?
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 erytrocyttantistoff er eit fint navn på blodtypeantistoff.
Lily* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2007 Anti-c er det som står på prøvesvaret mitt, fikk beskjed om at jeg skal på ultralyd og blodprøvetaking annen hver uke. De sa det ikke var "farlig" og heller ikke det hissigste antistoffet, noen med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå