Gå til innhold

Dumt å farge håret hjemme!!!TRO MEG!!


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle få ordna opp i etterveksten min, og farge opp igjen håret mitt, så jeg sto i butikken, og tenkte, kansje jeg bare skal ta en ny farge, så tok en som het blaccurrant!! litt mørk farge....

jeg puttet det i, og dusjet det ut...da håret mitt begynner å tørke, begynner samboeren min å glo no veldig på meg... gikk å så meg i speilet, da ser jeg at noe av håret mitt er lilla, noe er gulrotfarga, og noe er ikke blitt farga i det hele tatt!! drar ned til frisøren idag, og dette er normalt at kan skje når man er gravid å farger håret..noe med pigmenter\hormoner osv... herregud!! jeg så jo ikke ut, så ente i stolen hos frisøren...og etter å hatt langt hår i mange år,.. er jeg nå kort!! hmf...sånn kan det gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes jeg ser for meg den mislykkede farginga ja.... ;)

Var hos frisøren selv for å få farget litt ettervekst, og til og med fargen hun la, ble ikke sånn som den skulle.

Reaksjonen hennes etter at hun hadde vasket håret mitt var; 'hmmmm.....det var rart......' Skikkelig beroligende(not), men det gikk nå bra iallefall, det som skjedde var at det ble en rødlig farge av en farge som det i utgangspunktet ikke var noe rødt i i det hele tatt. Heldigvis så er min naturlige hårfarge rødlig og det så heller ikke så dumt ut til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...veldig beroligende ja:)hehe...

ja, heldig du da:) jeg tok av meg det meste av håret,..og det som er igjen, ser bare merkelig ut:)

hørt om andre som har fått merkelige farger:)hehe..

venter med å farge igjen til jeg har fått babyen nå tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger håret mitt , og har gjort det i de to forrige sv.skapene mine også. Ikke merket noe forskjell jeg men.... Kanskje det er forskjellig fra person til person hvordan håret reagerer på graviditeten? De fleste kropper reagerer jo forskjellig , så det vil nok også gjelde håret tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ... blaccurrant er jo solbær ! og solbær er jo lilla ... ?!

kanhende valgte du kun en litt spesiell farge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff da.. det hørtes kjipt ut ja.. Merkelig denne kroppen hvor den påvirkes av graviditeten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, det er lilla det, men blir ikke det på meg liksom,fordi atte jeg har såpass mørkt hår fra før...hehe...så det så:)

ja, graviditeten gjør mye rart med kroppen ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med hjemmefarging EN gang...

Og det var da jeg hadde helt mørkt hår og skulle farge det blondt. Da ble det helt orange. Men jeg farger håret mitt mye, jeg gjorde det faktisk i går også, og jeg har aldri hatt noe problemer med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle er forskjellige, så vi gravide reagerer vel forskjellig på dette også tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg fikk meg en liten latter nå...:) selv om det ikke er pent å le av andres elendighet. Kanskje derfor min farge ble pissgul sist jeg skulle lysne håret mitt? he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha må bare le for da jeg var i første trimester skulle jeg bleike håret blondt.. kjøpte seks pakker bleikningsmiddel (veldig tykt og langt hår)....

fargen jeg satt igjen med var knalloransj... haha fikk vite etterpå at det har med graviditet å gjøre, uansett hvor mye jeg prøvde satt jeg med denne fargen og jeg hadde ikke rødt før jeg begynte, hadde en mellomblond farge:S

 

hehe:) men nå går det fint å farge heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke en skulle farge håret når en er gravid.??? noen som vet helt sikkert at det ikke er skadelig for babyen?? jeg og vil farge håret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...