Minesmå:)+en til! Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Bror min og familien hans, søsteren min og ungene hennes skal ligge i telt på en campingplass i kristiansand. Det hørres jo kjempegøy ut, men også høres det slitsomt ut med en baby. Det blir bare jeg og gutten som reiser for samboer må jobbe.... Hva med støynivået? sove ute? osv... Noen med erfaring? Hva bør jeg tenke på? ha med? Hilsen ei som ikke aner hva hun skal gjøre... Vi bor i Stavanger... er jo ikke SÅ langt å kjøre hjem igjen hvis det skulle skjære seg...hm!
Harald Ripultfør Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Har ikke noe erfaring med å ligge i telt med baby, men hvis det blir helt umulig kan dere jo leie en sånn liten hytte som pleier å være på campingplasser!
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Prøvde på det også, men vi reiser snart og det er ikke mer ledige hytter.....=(
paulinen Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Det er sikkert ikke noe problem, men du kan jo planlegge bare en natt i første omgang og se hvordan det går. Selv var jeg på min første campingtur i alder av 4 mnd. Det gikk veldig bra, og niesa mi var 14 dager på sin første campingtur, men da var det i campingvogn og ikke i telt. Tror at vi som er førstegangsfødene er litt mer forsiktige en de som har nr.2 nr3 osv. Så derfor ville jeg sikkert vært litt stressa selv over å dra, men babyen har det sikkert like flott i telt som noe annet sted. Det den trenger er pupp, kjærlighet, bleie, kjærlighet og søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå