Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

utdrikkingslag for gutta - hva gjør de ofte på disse (skjønner at de drikker da..hehe..)

sambo skal på utdrikkingslag snart og jeg syns at tanken på at det kanskje skal være strippere der ikke er noe hyggelig jeg..Syns det er helt tåpelig..Men vet jo ikke om de skal ha det da..han vet ikke hva de skal enda og jeg gidder liksom ikke mase..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette med strippere litt sånn ut da? Mannen min var nettopp i to utdrikningslag. Ingen var der strippere på. Elle dvs, det ble utover kvelden bestilt en stripper allikevel, men var kunn forloveren og han som skulle gifte seg som så på, de andre gadd ikke. Så tror det er ganske ut rett og slett..

Men sånn ellers så har de vært å kjørt gokart, spilt paintball, tur i småfly, spist pizza, leid suitte for privat fest om kvelden. Stort sett gitt seg i to tiden..De gjør jo bare gutteting...

Skrevet

Har, som hun over her sier, hørt at mange velger paintball, go kart o.l. Hvis det skal være stripper tilstede, så kan du trøste deg med at de nok ikke får lov til å røre henne. Om det er tåpelig eller ikke er det vel ikke opp til oss jenter å vurdere. Gutter stimuleres av det de kan se og vi er litt annerledes der. Det er vel bare harmløs moro og det kan da ikke være så farlig..?

Skrevet

Mannen min hadde stripper i sitt, men har vært i flere etter det hvor det ikke har vært stripper. I det siste nektet brudgommen selv om forloveren hadde planlagt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...