<3mamma22<3 Skrevet 22. juni 2007 #1 Del Skrevet 22. juni 2007 men veene begynte på onsdagsmorgen;) (06.06.07) 15timer etterpå var verdens vakreste jente kommet til verden på normal måte:) var en kjempefin fødsel, og ikke så vondt som jeg hadde trodd:)! er så glad at jeg fødde normalt... var oppe og gikk rundt med engang nesten etter jeg hadde fått henne.. fikk en tidlig epidural og den tok nesten all smerte!! i hvertfall toppene på de verste riene... når riene ble vondere,og epiduralen ikke virket så veldig lenger,var jeg så heldig at jeg fikk fødsels spinal, den gjorde susen:) merket ikke pressveene engang!!!! var kanskje en time av hele fødselen som var vond, men herregud skulle gjort alt om igjen på flekken!!) alltid vært redd for fødsel,det har vært min største frykt,men nå er jeg ikke redd lenger nei!!!!! og vil gjerne ha flere barn!!!! er så glad:):):) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9659575-skulle-egentlig-hatt-ks-mandag-1106/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå