Gå til innhold

Så var vi inne i 18 pp. Begynner å tære dette her.. Pergo spørsmål.

Anbefalte innlegg

Hadde sex på dagen før pos.el test, på dagen pluss to dager etter, men NEIDA. Blør som bare juling.

Har fått pergo, men må vente en mnd da jeg er på ferie på dag 11, og da vil gyn scanne meg for å sjekke om alt er ok. Andre som har fått denne beskjeden?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk også denne beskjeden denne gangen. Etter en pp med pergo skal man sjekkes. Dette på grunn av at det kan dannes endel cyster. Første gangen jeg fikk pergo var det ingen som sa noe om dette så det er nok litt varierende. Men det høres lurt ut å få sjekket det før man prøver en ny runde.

Lykke til :o)

Takk for svar, men det var ikke helt sånn jeg mente. Gyn ville ta innvendig UL på med på dag 10 el 11 for å sjekke hvor mange egg som kommer ned. Hører ikke om så mange andre som må det??

Joda, det er mange som får det, jeg skulle hatt det sist gang, men jeg var borte. Dette er berre bra for din del. Da får du en ekstra oppfølging da hun kan se hvordan eggene dine reagerer

Jeg har også være på innv. UL på dag 13 for å sjekke virkningen av pergoen. Jeg syns det bare er bra. Fikk jo selv se eggposene som "hang" og venta =)

Greit med god oppfølging syns jeg.

Jeg var også på innv. ul på dag 13 for å sjekke om det var, evnt hvor mange, egg som hadde modnet. For min del var det kun ett, så gyn var fornøyd med at pergo'en hadde funket som ønsket, og det var selvfølgelig jeg og :o) Tok også blodprøve på dag 23 for å se jeg hadde hatt eggløsning (og det hadde jeg). Synes det var veldig bra med oppfølging! Men det klaffet ikke etter første kur.

Så... etter andre kur, fikk jeg aldri mensen (jippi! tenkte jeg en stund), men jeg tror ikke det var noen eggløsning etter den kuren :o( Så nå vet jeg egentlig ikke hvor godt pergo funker på meg.... Men jeg skal fortsette med pergo, jeg må bare ta et brett med novofem (østrogen/prog) først, for å få igang mensen igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...