Gå til innhold

Noen som har erfaring med Ergo Baby Carrier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en Ergo Baby Carrier til å bære jenta vår i, en gang i blant... Hun er 9 mnd og for liten til bæremeis ennå...

Vi er ikke typen til å bruke slynger, meitai og sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ergo og er veldig fornøyd med den. Kan bære på ryggen og da blir det en slags meis også :) Eneste er at jeg synes det er vanskelig å få barnet oppi på ryggen selv, så da må jeg ha hjelp, men på magen går det helt fint alene.

Den er veldig god å bære med og man får ikke vondt i skuldre osv slik jeg fikk med babybjørn etterhvert som gutten ble 8-9kg.

Vi begynte med vanlig bæremeis til vår eldste da han var 7 mnd. Da satte ha nseg opp selv og satt da helt flott i meisen. Storkoste seg på turer i skogen :)

Skrevet

Kjempegod erfaring med den! Brukt flittig både inne og ute siden jenta var ca 8 mnd og fram til 2,5 år (kan fortsatt bruke den, men sjelden behov nå). Litt "tricky" å få ungen på ryggen selv, men når de blir litt større og litt mer "hold i" ungen, så går det veldig greit om du bare bøyer deg fram. Har håndert snuppa selv inn og ut av selen fra 8 mnd (bare øv over en seng/sofa etc i tilfelle...). Vi har bæremeis også men foretrekker Ergo på fjelltur likevel for den veier ikke noe ekstra + er bedre å sove i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...