Tredjegull Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ... Har hatt småblødninger i 3dager nå, og det kommer mer og mer friskt blod(fortsatt ikke mye). Var på UL i går, og da fant de ingenting. Hun kunne kanskje skimte en svart flekk i livmoren, men kunne ikke si om dette kunne være et fosteranlegg. Målte HCG i går og den lå på 1800. Skal tilbake å måle på nytt i morgen. Men er ikke det for lavt? Er det noen som vet? Jeg skal i følge siste mens være 6+5 i dag. Det kan jo evnt være mulig at jeg har kommet kortere på veg mente legen, men det har jeg ingen tro på. Noen som har noen formening om hva dere tror? Er det over for tredje gang, eller er det fortsatt håp? Nå begynner jeg å bli lei disse opp og nedturene. Mistet i en MA i uke 12 for et år siden, så en MA i uke 17 nå i mars. Så dette nå... Er jo heldig å ha to herlige gutter hos oss også, men skulle så veldig gjerne hatt et barn til her hos oss...
evigoptimist Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Føler med deg!! Skjønner frustrasjonen veldig godt. Vet ikke noe særlig om hcg nivået - men har hørt at dette varierer veldig fra graviditet til graviditet. Eneste som er å gjøre er nok å vente til du får se om det er stigning eller ei.... Håper du har noen rundt deg som forstår hva du går gjennom nå!! Dette er tøffe tak! klemmer fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ånei! Stakkars deg, dette er j****** å gå igjennom, det værste er å ikke vite! Er ikke sikkert det betyr SA, jeg vet jo om folk som blør i svangerskapet, ei venninne av meg blødde i hele 1 trimester, og det har gått bra. Skjønner dette egentlig ikke beroliger deg da dette gjelder andre, men det er mulig at det går bra! Det er forferdelig å gå sånn! Da jeg begynte å blø sa gyn at det er ikke blødning som er indikasjon på at noe går galt, men smertene. Ikke de ligament smertene, det er og vondt, men de sa smertene, har du de? Sender deg en link til en tabell over HcG nivå i graviditet. Jeg håper inderlig for deg at dette går bra!!!! Klemmer fra
Tredjegull Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Takk for svar! Jeg tror du glemte å legge ved linken til den tabellen over HCG nivået Kirsty. Men jeg målte igjen i går, og da har det steget til 2100. Det er for liten økninh til at det kan være levedyktig, så det er iallefall ikke noe håp på en "happy ending". Men hva er det som skjer? Ved en MA så stiger kanskje HCG helt til man evnt tar en utskrapning eller kroppen støter det ut?!?! Eller så kanskje det er noe som sitter utenfor livmor. Skal tilbake å ta ny UL og nye HCG prøver i morgen, så da får jeg bare vente å se hva de sier da. Jeg blør iallefall mer og mer, og det håper jeg er et postivt tegn...???
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Så trist.... :-( Jeg vet ikke hvorfor hcg stiger hvis du er sikker på at du mister... Vet bare at ved graviditet utenfor livmoren så tar det lenger tid å påvise hcg i blodprøver, fordi det er "dårligere kontakt" med blodbanene/unormal utvikling... Av det jeg har lest skal det gjøre veldig vondt å være gravid utenfor livmor, men uansett håper jeg du får god oppfølging nå og at de finner ut hva som har skjedd... Håper du får et ordentelig svar i morgen, tredjegull. Ps. her er lenken til HCG-nivåene, hvis du ville se.. http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single Lykke til i morgen... Klem og tanker
Tredjegull Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 I dag hadde HCG verdiene sunket til 1300. Så da tyder det på at kroppen ordner opp selv. Så ifølge legen ser dette ut til å være en SA. Så hvorfor de steg fra torsdag til lørdag vet jeg ikke. Men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge kroppen ordner opp dette selv. Så da var det over for denne gang. Fikk beskjed om å ta meg en sommerferie, slappe av så godt jeg kan i lag med venner og familie. Så får vi se hva kalde regnefulle høstkvelder fører med seg;-) Så takk for meg for denne gang! Og takk for tilbakemeldinger. Ønsker alle sammen riktig lykke til videre!!! Klem fra en litt psykisk sliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå