Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hva slags dose bruker dere? 1 per dag, eller to? Grunnen til at jeg spør er nemlig at jeg har hatt noen blødninger og de på sykehuset sa at det ikke var noe farlig å ta dobbel dose av Crinone, og nå lurer jeg på om jeg skal gjøre det for å være sikker på at jeg har gjort alt for at det skal gå bra.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hei hei! Jeg tar en dose hver morgen. Har du bestemt deg for om du skal ta vanlig eller dobbel dose? Ettersom de på sykehuset sier at det ikke er farlig å ta dobbel dose, så er det ihvertfall helt greit at du tar det )
Flippa m Frida Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har nettopp gjennomført IVF på St. Olavs og der har de begynt med rutine på 2 stk. Så det er det bare å gjøre
♣jolanta♣ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Jeg har brukt dobbel dose med Crinone nå på mitt andre forsøk. Det var ny rutine fikk jeg vite. Så jeg tok morgen og ettermiddag. Fikk også beskjed om å være litt i aktivitet når jeg hadde tatt den, derfor ikke sette den rett før leggetid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå