Only Skrevet 22. juni 2007 #1 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg måtte le av Even i går, da satt han med et blad og bablet og pekte for seg selv i bladet. Også kom det mange helt klare Ja, ja, ja etter hverandre også bablet han igjen, lo for seg selv og var veldig fornøyd der han satt og leste. De er jo bare så herlige disse små, ser forandringer hver dag synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjørnebær Skrevet 23. juni 2007 #2 Del Skrevet 23. juni 2007 Å ja dei er skjønne! Og ikkje minst når dei tar etter oss og gjer "vaksneting". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 30. juni 2007 #3 Del Skrevet 30. juni 2007 Hehehehe den er så morro den alderen de er nå. "Hermegåser" til de grader da. Ser det her også at det er morro å gjøre alt som Mamma og Pappa gjør ja Kan få en god latter da Utrolig hva de forstår også synes jeg. Kan be snuppa gjøre noe eller hente noe så skjer det skøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå