Natti Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg synes det er skuffende at dere som spår tar ut bare noen enkelte. Er mange som venter på svar fra dere.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 hehe...syntes det var ei som ikke skulle skrive flere innlegg og ikke bry seg noe mer om denne spåinga jeg????hehe...
katalex Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Helt enig med deg, de burde ta de som har lagt inn spm først, men de er vel ikke så seriøse da tenker jeg...
cec26 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hei:) fikk litt lyst å svare på denne jeg... Jeg har spådd mye her inne før og på dinbaby.. akkurat nå så spår jeg ikke her inne.. Men jeg fikk mange spm fra alle mulige mennesker... jeg kan svar for min del, men det er ikke lett å spå over nettet.. man klarer ikke å lese alle, noen er åpene , andre ikke... det er også noen ganger man bare ikke ønsker å svare på spm.. jeg har vært veldig åpen rundt det jeg har sett når jeg har spådd... og det er flere jeg ikke har sett barn på i hele tatt. eller andre ting.. og det er ikke alle som takler å få et sånt svar.. det har jeg fått erfare...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 ....men jeg har jo spådd deg da...på pm....mener jeg natti....????? uansett som cec26 sier.....ikke alle man får opp ting på i det hele tatt.....og med tanke på å være seriøs.....tro kan flytte fjell.....så å komme med noe negativt er rett og slett skummelt..... men nå skal det være sagt at 90 % av de jeg ikke svarer er fordi jeg av en eller annen grunn ikke får opp noe særlig på dem......eller at jeg ikke føler kortene taler til meg.....grunnene til det kan være mange..... og det er litt dumt....helt enig.....
Krin Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er helt enig med både cec26 og Rama73 det er ikke alltid det er lett å få inn noe på alle og for min del bruker jeg da ikke tid til å skrive det...........spå gjør jeg fordi det er gøy å kunne hjelpe men hvis jeg ikke kan hjelpe så er det bortkastet tid å gå inn å svare dere. Har jeg dårlig tid så svarer jeg kun dem som spørr meg =)))))) ikke fordi jeg vil være stygg med noen, men det har med prioritering av tid å gjøre. Håper dere har forståelse av dette=))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå