Gå til innhold

Mistet????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5. I går startet det med mensensmerter og noe smerter i ryggen... tidlig på kvelden startet jeg å blø..har blødd i hele dag også. Tok akkurat en test og jeg kan se en meget svak svak +.... Har jeg mistet, men har fremdeles graviditetshormonet i kroppen?? Hadde litt ømme bryst en ukes tid, men ikke i går og idag... Noen som vet/ erfaringer?

Fortsetter under...

Har nettopp mistet, var også i uke 5. Begynte med svake blødninger kun ved toalettbesøk i 4-5 dager. Så fikk jeg sterke ryggsmerter og blødde mer i tilsammen nesten to uker. Var i kontakt med lege, men det var dessverre ikke noe de kunne gjøre. Mine graviditetssymptomer forsvant med blødningene, men det kan gå opptil flere uker før hcg er ute av kroppen.

Det er jo ganske vanlig med blødninger på denne tiden, så det trenger ikke bety at du mister. En venninne av meg blødde kraftig tidlig i svangerskapet, og det viste seg at det hadde vært tvillinger. 9 måneder senere kom en velskapt baby. Ta kontakt med lege for info/råd.

Håper det går godt.

Du kan spørre legen din om henvisning til innvendig UL, da ser de raskt om det er noe der. Jeg gjorde ikke det - er helt sikker på at jeg mistet, og kroppen virker å være helt som vanlig igjen.

Det er trist å miste, og de første dagene var tunge. Forsøker å tenke fornuftig rundt det hele, og at det er en del av livets luner...

Håper at du fortsatt har en liten spire som sitter godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...