Gå til innhold

Jeg gruer meg til enkelte unger vokser opp!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært borti noen tilfeller av "drittunger" i det siste:

- En på ca tre år satt i vogna si og spyttet etter vogna med gutten min i. Min gutt er 9 mnd

- En gutt på en 4 år fløy frem og tilbake til vogna til gutten min og stappet hånda si inn i munnen hans, inni øyne, ører etc....

- En 6 åring skallet meg ned en gang jeg skulle gi han en klem

- En nabogutt på en ca 5 år, sa jeg engang hei til, hvorpå han kalte meg en faens drittunge

- Ei venninne av meg skryter av at dattern hennes ikke hører på noen, uansett hvem de er og hva de sier til henne

Det værste er at foreldrene bare ler av de og synes de har så morsomme barn. Og disse barna skal en dag styre verden..... Huttetu!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse barna skal nok ikke styre verden en dag. Tenker de blir sosialklienter hele gjengen.

Skrevet

Ja, tanken har slått meg innimellom også. Hva skal det bli av enkelte unger? Men sånn har det vel kanskje alltid vært? :)

Skrevet

hehe..jeg irriterer meg og over andre unger.. har enn 1 åring i familien som skal ta gutten min i fjeset hele tiden, og han kliper da neven.han vil og putte hendene i munnen og øynene til sønnen min, de skitne små krypesnørrbakteriebombehendene.jeg sier nei og holder hendene hans borte. noen synes visst det ert gøy at ungene gjør sånt.

:Ø)

Skrevet

En ettåring skjønner sansynligvis ikke at h*n ikke skal klå en baby i ansiktet.... Det er bare spennende å ta på forskjellige ting! Da er det foreldrene som må passe på.

Skrevet

ja skjønner jo at ett åringen er uskyldig,men når foreldrene synes d er gøy at h*n gjør sånn blir jeg irritert. er ikke alle som liker at skitne klypenever kommer oppi trynet på babyene sine.

Skrevet

Nettopp det som er poenget mitt å! Vet jo at ungene kan gjøre mye rart, men hvor ble det av disse foreldrene og hvorfor ler de av ungene sine og synes det er morsome? Forstår ikke det der jeg!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...