Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er i uke 5. I går startet det med mensensmerter og tidlig på kvelden startet jeg å blø..har blødd i hele dag også. Tok akkurat en test og jeg kan se en meget svak svak +.... Har jeg mistet, men har fremdeles graviditetshormonet i kroppen?? Hadde litt ømme bryst en ukes tid, men ikke i går og idag... Noen som vet/ erfaringer?
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Du har hormonet i kroppen ganske lang tid selv om du skulle ha mistet... Eneste måten å finne det ut på , er ved UL, eller ved å måle hormonet i blodet over tid for å se om det synker eller er stabilt. Ømhet eller manglende ømhet i brystene er ikke noe man kan stole på som indikajson, for det kan komme og gå uansett. Synes du skal kontakte legen din! Og så ønsker jeg deg masse lykke til!
Mido Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det er vanlig å kunne blø under svangerskap, men jeg ville ha sjekket det ut var jeg deg. Ring til legekontoret ditt kanskje, før det stenger for helgen. Jeg var så heldig når jeg var gravid, at legen min hadde ul. Men kanskje de henviser deg til sykehuset?? Dette med hormonene, så sitter de lenge igjen i kroppen selv om man har mistet. Men de synker gradvis om det har gått galt, så jeg tror legen kan se det på denne måten også, ved å ta blodprøver med noen dager mellomrom. Jeg har selv mistet en gang, og har en sønn. Jeg blødde tidlig i begge svangerskapene. Det er vondt å ikke vite... Har du fortsatt vondt eller? Jeg mener ikke å skremme deg om jeg har gjort det... jeg vet bare det er vondt å ikke vite... Ønsker deg masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er kjempe takknemlig for svarene.... Jeg får se om jeg ikke kontakter legen i dag eller til mandagen... Lykke til for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå