Gå til innhold

Takk for meg.


My little sunshine :O)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vil bare takk for meg for denne gang. Har vært på UL i dag pga. noe blødninger. Og der var det dessverre ikke stort å se. Utrolig nok så er jeg bare lettet nå, fordi jeg har bekymret meg så mye de siste dagene at det var bare godt å vite. Før jeg ble gravid tenkte jeg at om jeg mister det så er det jo naturen som "rydder opp". I uken som har gått har jeg tenkt at så sort-hvitt er det ikke. Men nå tenker jeg bare at "Jo, det er så sort-hvitt for min del." De fleste av oss ønsker oss vel friske barn om vi fikk velge, og det gjør jeg også. Man blir for all del like glad i de som er litt "annerledes" og de er en berikelse de også. Men for min del, om jeg fikk velge, så ønsker jeg et friskt barn. Ønsker dere alle lykke til videre, og kos dere meg svangerskapet og nyt tiden. Vi høres igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Veldig trist å høre at du mistet. Men utrolig fin holding å ha når det skjer. Lykke til videre. Det kommer helt sikkert nye sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Og vet du hva? Det går helt fint faktisk. Hvertfall nå :o)

Synes det var værre å gå med alle de tankene jeg hadde og usikkerheten. Nå har jeg noe å forholde meg til, også prøver vi bare på nytt. For om vi manglet bare litt for å være superklar sist, så står det hvertfall ikke på det nå :o)

Skal for sikkerhet skyld ta en ny blodprøve på søndag, men går utfra at det ikke er noe der. Sånn ble det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en trøsteklem jeg...klem:0)

Skal krysse fingre for at spiren sitter godt neste gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Takk for det! :o) Og lykke til videre! Er en spennende tid dere har i møte, nå som det sikkert begynner å synes litt også, og de første månedene er over så dere endelig kan senke skuldrene noe mer, og snakke åpent om det, -om dere ikke allerede har fortalt det da :o)

God sommer!

 

Klems :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...