Gå til innhold

Hvordan mate ei tulle på 5 mnd uten ALTFOR mye grisere? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp introdusert grøt her i gården. Mye kommer naturligvis ut igjen, så jeg synes det er praktisk å ha begge hendene tilgjengelig under matingen. MEN, så små tuller kan jo ikke sitte selv i stol....så hvordan gjør man dette på best mulig måte? skal hun sitte på fanget mitt, så får jeg jo ikke oversikten...Eller finnes det stoler for så små babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ha henne i vippestolen :) Men kan være lurt å legge et håndkle under henne så du slipper å vaske trekket for hvert måltid, hehe :)

Hvis du har henne på fanget, så setter du henne på ditt venstre lår, med høyrearma hennes "bak ryggen din". Så tar du venstrehånda di og holder venstrehånda hennes. Dermed sitter ungen relativt godt fast, uten hender til å klæsje med, og du har høyrehånda fri til å gi grøt.

Skrevet

vi har henne i vippestolen med en håndduk under, og hun sitter i bare bleien! og så er det rett i dusjen etterpå. har gitt opp smekke osv, hun søler overalt! spiser på fingre og tær innimellom grøten så det er mye søl :P

Skrevet

Vi har kjøpt stol på IKEA til vår 5 mnd gamle sønn. Har en ekstra oppblåsbar pute slik at han sitter skikkelig. Det funker fint akkurat når han skal spise.

Skrevet

Men det blir mye gris da uansett =) Vi bruker en stor smekke av plast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...