Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er nå 3,5 mnd etter fødsel og har gått ned alt jeg la på meg bortsett fra 1,5 kg. Jeg brukte gifteringen frem til jul før den ble trang, og fødte i mars. Det merkelige er at nå får jeg ikke ringen på meg lenger. Ikke sjangs! Hadde trodd det skulle la seg gjøre når jeg gikk ned i vekt, men nei. Er det andre som har opplevd varige endringer feks i tykkelsen på fingrene etter graviditet? Synes dette er så rart!
selfangerkjerringa Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 I svangerskapet gjør hormonendringer i kroppen at leddene sklir litt fra hverandre - det er for at bekkenet skal løsne litt så ungen kommer lettere ut. Men hele kroppen blir påvirket, og det er ikke unormalt at det tar lang tid etter fødsel før man får på seg de gamle skoene eller gifteringen. Gi det et par mnd til
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 A-ha.... DET er antagelig forklaringen, ja. Jeg får smøre meg meg tålmodighet. Tusen takk for svar!
2nj♥ Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Først 6 mnd etter fødselen fikk jeg på meg ringene igjen, så det tar tid for noen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå