*Zena* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ....frem til nå har vi bare tatt inn vognbaggen, og h*n har sovet der. Veldig praktisk! Men nå er baggen snart for liten, og det er jo ikke hos alle man kan dra inn en stor vogn i gangen. Synes det virker litt tungvint å drasse med seg reiseseng overalt og, hvis man bare skal innom på besøk noen timer og babyen blir trøtt....hmmm.....Gode forslag mottas med takk!! )
Siss83 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Kjøp en vippestol som du kan slå helt ned. Denne kommer du til å få bruk for fremover uansett!
*Zena* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Har du noen gode forslag kanskje? vi har en, men den blir ikke helt rett i ryggen...
selfangerkjerringa Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Snuppa vår ligger på lammeskinn i sprinkelsenga vår. Når vi overnatter andre steder legger vi lammeskinnet mellom oss i senga, hun har egen dyne på. Funker som fjell.
Siss83 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Nå vet ikke jeg hvor gammel din baby er men når vi var på besøk av andre la jeg han på et teppe på en sofa,seng eller lignende. Men nå kan jeg ikke gjøre det for han ruller rundt Jeg har også kjøpt en sånn strandbag til babyer ( 250 kr ) som jeg har ute nå om sommeren. Den er veldig fin. Ligner på en bag som hører til vogn. Kan slå den isammen til en liten veske.
*Zena* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Strandbag til babyen?? oj, hvor får man kjøpt det da? hørtes praktisk ut ) Hun er 5 mnd og for stor til å sove på sofan ja.... ;o)
rødhette* Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 ka-ping, funker når man skal overnatte der... Men som HI skriver, så er det snakk om bare noen timer på kvelden.. Når man blir borte til etter leggetid for de små..
ScaryMama Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Min er 7,5 mnd. og veldig stor for alderen, men han sover på sofaen hvis vi er et sted. Man finner alltid en stor nok sofa! Ellers så ligger han i armene mine, men det blir litt tungt i lengden så han havner som regel i en sofa;)
ScaryMama Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Da jeg var på besøk hos elendig mamma forrige uke så sov han ute på et pledd, gikk fint deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå