Gå til innhold

Noen som fikk annet kjønn enn det som var sagt på UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jordmor sa til meg også at hun mente det så mest ut som ei jente,nesten helt sikker var hun!

Jeg har hatt "guttefølelse" denne gangen helt siden jeg ble gravid.Har to jenter fra før,men svangerskapet har vært helt forskjellig denne gangen.Nesten irriterende at hun sa noe i det hele tatt når hun ikke var sikker.

Vi får vel bare vente å se hva som kommer!!!

Lykke til!!!!! :):):)

Har ei venninne som fikk vite gutt og ut kom det jente, men vet ikke hvor mange UL hu har hatt og om legen var helt 100% sikker.

Jeg visste hver gang hva jeg skulle få, har jente gutt gutt og jente blir det denne gangen.

Hvis hun er NESTEN sikker, så ville jeg ikke kjøpt noen rosa kjoler ennå da ;-) Men i mitt tilfelle har 2 forskjellige gynekologer sagt at de er helt sikre på at det er jente, så jeg kjøper rosa :D

Hei

Ja jeg fikk vite at det ble en liten gutt...Va veldig ofte på ultralyd pga hardt svangerskap å ALLE gangene var det en gutt.. Dagen før fødsel var jeg til legen å fikk satt igang fødselen,da sa han at i morgen får du endelig holde gutten! menne det ble ei velskapt lita jente!!

Annonse

nå har ikke jeg fått ennå da.. men det er blitt sagt gutt her, og jordmor tegna ringer rundt utstyret , hehe.. får bare vente og se.. men tror man kan stole mye på de.. såklart kan de ta feil, men så altfor ofte tror jeg ikke at det skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...