Gå til innhold

7 uker og sover 5-6t uten mat!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde disse småtrollene trengte mye mat, jeg? før sovnet han 22 og ville ha mat 02 og så hver 2. t, men nå sover han fort 5-6t før han våkner, og deretter går det 4 nye timer. Syns det er lenge i mellom så tidlig, jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var mini her noen ganger også. 4 uker å kunne sove 9 timer på dagen.. Fikk beskjed om ikke å vekke jeg da, så lenge han la på seg og var frisk :o)

Skrevet

Didrik er å 7 uker gammel. Sover hele natten igjennom uten mat i det hele tatt =) Legger på seg og er blid og fornøyd, så ingen fare. I natt sov han fra 23-8.30 uten å være våken i det heletatt. Våknet å var så blid og fikk litt mat =)

Skrevet

Høres ut som min lille snupp det, men hun er bare fem uker enda. Sover vel sånn omtrent først et fem timers skift så et fire timers så et tre timers om nettene. Hun har forsåvidt også en lang søvnperiode på bortimot fire timer pluss et par mindre søvnperioder på dagtid.

Hun spiser ellers ganske ofte i mellom sovingen på dagtid, og spiser nesten hver time en periode på kvelden, og hun vokser og ser god og rund og sunn ut:)

Det er lenge, men jeg tror nok at vi bare skal nyte de søvnrike nettene våre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...