Siss83 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har kjøpt quinny freestyle 3xl comfort vogn til min 6 måneder gammel baby. Liker vognen veldig godt. Da jeg kjøpte den anbefalte hun i butikken å ikke kjøpe baggen til den. Den var veldig liten og kunne ikke brukes så lenge. Har lyst å kjøpe den til "nestemann", derfor lurer jeg på om noen av dere har erfaring med denne baggen? Hvor stor er den? Hvor lenge ca. kan den brukes? (leste innlegget om 3hjulinger her, fikk meg en god latter....;D )
lifa og Eline Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Vi brukte den til snuppa var 5 mnd. da ville hun ikke ligge der lenger så vi la henne flat i sportsvognen i stede, fikk bedre oversikt der. Leste nettopp ett innlegg på skravlesiden at det var en som mente den var 75 cm lang. Snuppa var 65 og hadde fortsatt grei plass igjen når vi la bort vår. Quinny sier den kan brukes rundt 6 mnd. Vi skal selg dreamybaggen vår . mørk blå. Da det ukke blir flere små enn den ene hos oss.
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vi brukte bagen til småen var ca 4 mnd. Da begynte det å bli litt trangt om plassen, hadde lammeskinnspose oppi. Hadde det vært sommer hadde vi nok kunne brukt bagen lengre.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Vi hadde den vognen til storebror og har nå kjøpt baggen så lillemor bruker vognen nå. Hun er bare 4 uker da, men, jeg syntes det er helt ok plass i den.. Den vil nok holde til vi uansett skal ha henne over i sportsvogn.. Den er ikke så bred, men vi har en liten pose til henne og den får fint plass oppi der.. Regner med å kjøpe en Quinny pose til sportsvognen nærmere vinteren og flytte henne over i sportsdelen og bruke Quinny posen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå