Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hei! no skal eg på sjukehuset igjen.. innvendig ul for 2 gang.. blør enda, og vondt i magen.. akkuratt no er eg veeeldi skeptisk te at da e liv der inne såg nemli ikkje hjerte slå når eg va der på onsdag.. og eg ska liksom vera 7 veke på vei.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Huff da.. Ønsker deg masse lykke til!! Krysser alt som krysses kan for deg. La oss få høre hvordan det går. Mange varme tanker og klemmer til deg.
lotta72 har fått Anders Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Lykke til. Husk at det er mange det har gått bra med selv om de har blødd. Blør du mye? Er det frist blod?
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 blør en del ja, synst eg sjølv vertfall. og ja, da e rødt blo.. litt lysere enn mensen blo.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Eg var på ultralyd i går, er 6+4 og såg hjerte slå. Jordmora såg ei oppsamling med blod litt nedom spiren, sa at eg sikkert kom til å få ei blødning, men at det ikkje ville vere farlig. Men at eg berre skulle komme å få tatt en UL til når det skjedde. Hadde det same med førstemann, blødde mykje i veke 6, men han er en frisk gut på snart 6 år. Er vanleg å ha blødninger i første trimester fekk eg beskjed om. Berre å krysse fingrane. Det går sikkert bra.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 okei, takk=) men hadde du vondt og..? eg verker sånn nederst i magen... spesielt når eg ligger på siden eller på ryggen..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hadde litt murringar ja.........Ikkje so gale som menssmerter (men so e no menssmertene mine snart like gale som smertene som under en fødsel) men litt stikking ja. Va heile tida med meg, samma kva eg gjor... Går nok bra skal du sjå
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Det var leit. Lyt berre ta ei pause før dåkke prøva igjen.........
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 ja, legane sa eg burde venta te ette eg har hatt mensen ein gang.. så skal me prøva igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå