Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med bebisene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3 mnd, og hadde vært gøy å vite hva dere gjør/gjorde sammen med bebisene, og hva h*n gjør "alene". Dvs ligger h*n mye alene osv? Hvilke øvelser kan man gjøre med babyene når de er så små, feks bør de jo ligge på magen, er det noe mer :) Som dere sikkert skjønner er dette mitt første barn, hihi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ærlig talt kan til tider bli litt lange dager pga at jeg ikke helt veit hva jeg skal finne på sammen med lille gullet (4 mnd og 4 uker)....

Synes det blir mye bæring rundt i leiligheten, se på ting og titte i speilet. Ellers sitter hun på fanget, ser tv, synger og gjør ro øvelser til ro-ro-ro-min-båt. Ligger på gulvet under babygym, ruller rundt på magen og blir litt fort utålmodig.....

Ser litt i bok, kiler og "bomper" (hopper litt opp og ned på fanget)

Triller litt tur, går på cafe med andre mødre og barn eller møtes hjemme.

Ja sånn går no dagan!

Skrevet

Min gutt på 3 mnd ligger en del og leker for seg selv på babygym. Ellers liker jeg å ha han på fanget og synge for ham, prate med ham etc. En del tid går jo også med til bleieskift, spising og soving. Går i forbindelse med at han skal sove veldig mye på tur. Er også med i barselgruppe en gang i uken.

Skrevet

Tenker litt som deg Hildrandedu, at det kan bli litt lange dager for det blir jo mye av det samme. Vi koser oss jo masse sammen, men håper at lillegutt får nok stimuli og trening da:)

Skrevet

Barselgruppe en gang i uken. Går tur stort sett hver dag, en times tid. Ellers ligger hun endel i lekegrinda si, har henne på leketeppe på gulvet så hun får trent nakken, rusler rundt i huset og synger litt og titter på saker og ting, er det fint vær går vi litt rundt i hagen og ser eller hun ligger litt under en parasoll på verandaen. Bruker god tid på badet så hun får luftet stumpen sin. Dessuten elsker hun å ligge naken ;o)

Og når jeg spiser frokost liker hun å titte på tegnefilm i vippestolen sin.

Hun blir snart 5 mnd.

Så sånn forløper dagene her i gården!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...